הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יולי: אורנג' – 3 שיחות על קו אחד – תמונות על קירות

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יולי 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "אורנג' – 3 שיחות על קו אחד – תמונות על קירות" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-47 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "מעדנות בורקס – ילד זר – מי אתה? מי אתם?" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 45 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "שטראוס אחלה – שפת הקנולה – טחינולה…", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 37 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)