לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש ספטמבר במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "טוטו ווינר – רואה בטלוויזיה כדורגל נשים" של פרסום יהושע TBWA. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-35% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "שטראוס דנונה אקטימל – פלייסטיישן אבא ובן", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 40 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו- 6% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "סלטי צבר – בשוק במרוקו עם דולי והסלטים", של פרסום מקאן אריקסון, עם 38 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-6% עבור קריאטיביות.
אנשי הפרסום במועצה להסדר ההימורים בספורט מציינים כי הבחירה בקמפיין נעשתה מתוך מחשבה לפנות לקהלי יעד חדשים על ידי יצירת קמפיין שאינו שגרתי בתחום בו הוא עוסק. טוטו ווינר נחשב כיום למותג העל בתחום ההימורים וההגרלות העוסקים בספורט, ועל כן המחשבה מאחורי הקמפיין היתה על יצירת קמפיין חדש והומוריסטי אשר ירתק למסך צופים חדשים היכולים להוות קהל יעד נוספים של המותג. הקמפיין מציג בהומור ועם קריצה את אותם אנשים שיש להם כדורגל כל הזמן בראש ועל כן הם משליכים על עולם הכדורגל חוויות שונות מהיום יום.