הפרסומת הזוכה לחודש מאי: דיאט קוקה קולה – מחיאות כפים – מה שעושה לו טוב


לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש מאי 2009 במשאל שעורך אתר
OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " דיאט קוקה קולה – מחיאות כפים – מה שעושה לו טוב" של פרסום דחף אחד. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות – 30% עבור תרומה למותג ו-9% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "HOTVOD אינסופי – קמפיין סרטים: תכנים משפיעים על החיים" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 52 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו- 22% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "עלית – ופל קטן-קטן – פליימוביל – פרידה/חבילה בדואר ההודי" , גם היא של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 44 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)