יורוקום נציגת NOKIA בישראל העניקה חסות במסגרת תכנית הריאליטי המצליחה ביותר "האח הגדול" . במסגרת הפעילות לקידום חווית המולטימדיה של Nokia יחד עם מכשיר הדגל הבא Nokia N96 הועלה חידון מולטימדיה באתר mako הפורטל החדש של קשת, אשר מציג סדרת שאלות על המועמדים ועל התוכנית. הזוכה בחידון שיפגין את הידע הרב ביותר על האח הגדול יזכה בפרס – סופ"ש מפנק עם כל החבר'ה בבית האח הגדול!
לאחרונה חתמה יורוקום נציגת NOKIA בישראל עם חברת קונטנט מדיה בניהולה של עדי ציבלין. מתן חסות לתוכנית "האח הגדול" הינו הסנונית הראשונה בהסכם זה.
נועה לור כרמלי, סמנכ"ל השיווק: "החיבור בין Nokia, מותג הסלולר המוביל בארץ ובעולם לבין תוכנית "האח הגדול" הינו טבעי ומתבקש. על סמך הצלחת התוכנית ברחבי העולם, ראינו כי קהל הצופים בתוכנית הינו רחב, ומצליח לכלול בתוכו קהלים בעלי מעורבות גבוהה בעולם הסלולרי כגון צעירים ו-Early adaptors. לקהלים אלו ואחרים אנו מתכוונים להציע את פתרונות המולטימדיה הסלולרית המתקדמים ביותר, תוך העצמת חווית המשתתפים עצמם וחווית הצופים בבית".
אופירה אבישי, מנהלת השיווק והמרקום ביורוקום NOKIA: " כחלק ממהלך השקת מכשיר המולטימדיה החדש Nokia N96 מהווה "האח הגדול" פלטפורמה אידיאלית להעברת תועלות המולטימדיה עבור הקהל הרחב. זו הזדמנות מצויינת וייחודית עבורנו להמחיש את התועלות והזמינות של המולטימדיה לכל אחד בוודאי כשמדובר ב NOKIA המותג שמזוהה יותר מכל עם ידידותיות ונוחות שימוש. מעבר לכך, קיבלנו גיבוי מ NOKIA העולמית לשיתוף הפעולה בישראל עם "האח הגדול" מתוך ההיכרות של הצלחתה של התוכנית במדינות נוספות בעולם".