השבוע נחתמה עסקה שנתית בין חברת אמר"מ מחשבים וחברת infomotion לפרסום באמצעי המדיה של infomotion


השבוע נחתמה עסקה שנתית בהיקף של 450,000 ₪ בין חברת אמר"מ מחשבים וחברת infomotion לפרסום באמצעי המדיה של infomotion .



במסגרת ההסכם תפנה חברת אמר"מ באופן ממוקד לחיילי חובה ואנשי קבע באמצעות מסכי החברה הממוקמים במתקני האגודה למען החייל ובסיסי צה"ל וכן באמצעות עיתון במחנה. בנוסף, דרך מסכי ה LCD המותקנים בתוך חברות תחבורה הציבורית.



איציק בן ישי סמנכ"ל השיווק והמכירות של אמר"מ מחשבים אומר כי "במסגרת השקת ומיתוג קו מוצרי T-MAX ,תכנון המדיה והרחבת התקציבים לקראת שנת 2007 שמנו דגש על פניה ממוקדת לקהל לובשי המדים מחד יחד עם פניה מקיפה לקהל רחב בתחבורה הציבורית. להערכתי השילוב של מוצר איכותי עם מחירים אטרקטיבים לאוכלוסיות אלו יביא לתוצאות הרצויות ויביא בעתיד להרחבת שיתוף הפעולה".



אלון זיגר, מנהל המכירות של חברת infomotion אמר כי "החשיפה המוצעת כיום על ידי חברת infomotion ייחודית ביכולת לפלח ולהגיע לקהל ממוקד ואיכותי כדוגמת חיילי החובה ואנשי הקבע וכן לאור החשיפה רחבה במסכי ה LCD בתחבורה הציבורית המגיעים ללמעלה מ 300 אלף צופים ביום אשר גם אותם ניתן לפלח ולבצע מיקוד גאוגרפי או דמוגרפי".



"אנו רואים כי חברות המדיה ומשרדי הפרסום מצביעות הצבעת אמון במסכי החברה על מיקומיה השונים וכן בעיתון במחנה ולקוחותיהם יוצאים נשכרים מהצבעת אמון זו. כאשר חברה כדוגמת אמרמ מחשבים מקצה תקציב בתוך תמהיל המדיה והפרסום בגובה של כ – 10% מתקציבה לחברת אינפומושן זו אכן הצבעת אמון מבחינתנו", הוסיף.



INFOMOTION מציעה פתרונות פרסום יחד עם פתרונות פרסום מסורתיים ומוכרים בפניה ממוקדת לקבוצות אוכלוסייה בקנספט 360 מעלות.


המדיה המוצעת כוללת בין השאר את:


1. "At the target TV" באמצעות מאות מסכי הפלאזמה הפזורים במיקומים אסטרטגיים בבסיסים, בתחבורה הציבורית, ובבתי המלון.


2. פעילויות קד"מ לחיילים.


3. עיתון במחנה.


4. מאגר מידע הפונה באופן ממוקד לחיילי צה"ל.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)