השחקן דיוויד דוכובני מוביל קמפיין בינלאומי של קלטורה

השחקן דיוויד דוכובני נבחר להוביל קמפיין בינלאומי של ענקית הוידיאו קלטורה לקידום פלטפורמת האירועים הוירטואלים המשודרגת Kaltura Events. דוכובני הוא כוכב הסדרות "קליפורניקיישן" וסדרת המדע הבדיוני "תיקים באפילה", בה גילם את דמותו של הסוכן פוקס מאלדר ושיחק בשורת סדרות נוספות לאורך השנים. הוא כיכב לאחרונה בלהיטים של נטפליקס The Chair ו- The Bubble. בנוסף הוא סופר, מפיק, במאי, זמר ופזמונאי.

דוכובני משחק בסרטון הומוריסטי ובו הוא נראה מסתגר בביתו המבוצר בשל שלל האיומים החיצוניים, כמו הקורונה והגלוטן, אך בכל זאת ממשיך להשתתף באירועים ומפגשים באמצעות הפלטפורמה של קלטורה. "גם אם אנחנו מתכוננים לסוף העולם ולמתקפת זומבים, זה לא אומר שצריך להיות אנטי-חברתי," אומר דוכובני בסרטון. "אז עד שמחכים למחר, כל עוד באמת יהיה מחר, יש מקום בטוח לכל בני האנוש להתכנס בו."


פלטפורמת Kaltura Events מאפשרת לארגונים לנהל בכוחות עצמם ובאופן אוטומטי אירועים וירטואלים והיברידיים מכל סוג שהוא, כולל סמינרים, כנסי לקוחות ושותפים, סדנאות פנימיות לעובדים וועידות עולמיות, והכל תחת מיתוג החברה והאירוע. הפלטפורמה, שפועלת גם באיכות שידור K4 , כוללת פיצ'רים רבים בהם התאמת תוכן לפי העדפות אישיות, נטוורקינג, תגובות משתתפים, סקרים, ניהול שאלות ותשובות, סדנאות אינטראקטיביות, הדגמות וחדרי דיונים וצפיה נפרדים. הפלטפורמה מספקת לארגונים כלי מדידה והשוואה לצורך קבלת החלטות ושיפור לפני האירוע ואחריו ומשתלבת עם כלי השיווק והניהול החיצוניים של המארגנים, כדי לשמור על קשר עם המשתתפים. את תבנית האירוע שהארגון בנה הוא יכול לשכפל בעתיד לאירועים נוספים וכך לחסוך זמן יקר בהמשך.


לדברי ליסה בנט, סמנכ"לית השיווק של קלטורה, האירועים הוירטואלים ימשיכו ללוות אותנו בשנים הבאות, וזאת לצד המפגשים הפיזיים המתחדשים. על פי הנתונים, 94% מהארגונים מתכננים לערוך אירוע וירטואלי במהלך 2022. הפלטפורמה המשודרגת של קלטורה מאפשרת להם לעשות זאת בשיטה של 'עשה זאת בעצמך', תוך שליטה מלאה על תכנון, הזמנה וניהול המשתתפים, הצגת המותג והתוכן והתאמה מושלמת לקהל היעד, וזאת עבור כל גודל וסוג של אירוע ממפגש פנימי קטן ועד לכנס בינלאומי רחב מימדים.


קלטורה היא מובילה עולמית בתחום טכנולוגית וידיאו, ניהול הווידיאו בארגונים, כולל תקשורת פנימית בין מנהלים ועובדים, הדרכה, שיווק ואירועים וירטואליים, מכירות ושירות לקוחות. לחברה מעל לאלף לקוחות, מתוכם 25 חברות ב-US Fortune 100 ו-51% ממוסדות החינוך הR1 בארצות הברית. החברה מעסיקה כ 800 עובדים, כמחציתם בישראל במרכז הפיתוח הפועל ממשרדיה ברמת גן, והשאר במשרדים בלונדון, ניו יורק וסינגפור. הטכנולוגיה משמשת אוניברסיטאות מובילות בארה"ב כגון הרווארד, סטנפורד, קולומביה, ופרינסטון לצורך לימודים וירטואלים והיברידים. בנוסף הטכנולוגיה משמשת למתן שרותי טלויזיה אינטרנטית עבור שוק המדיה והטלקומוניקציה. בין הלקוחות של קלטורה חברות ענק בהן איקאה, Airbnb, אינטל, אורקל וטבע וחברות המדיה ויאקום, וודאפון, veon, media corp, ועוד.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר