השקת Always Infinity

חברת P&Gמביאה את הבשורה החדשה לתחום ההיגיינה ומשיקה אתAlways Infinity באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה. ליצירת בולטות ומקסימום חשיפה למוצר החדש ויתרונותיו, הושק קמפיין חוצה רשתות ופורץ דרך בתחום הנראות הקמעונאית.



הקמפיין מבדל את המוצר החדש בקטגוריה ומעביר את המסר השיווקי באמצעות פעילות המשלבת אלמנטים חדשניים, פעילות דיגיטלית ותאורה ייחודית על המדף ליצירת בולטות ברורה בהם, אלמנט מואר על המדף ו-Heidia Shelf Master , מדיה דיגיטאלית מבית הדיה אשר נמצאת בסמוך למוצר בנקודת ההחלטה. הקמפיין מלווה את הקונה עם כניסתו לחנות ובקטגוריה כך שלא ניתן להתעלם מהמוצר החדש.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)