מהלך שיווקי מעניין מובילה בימים אלו חברת "קרמיק דיפו" המציעה ללקוחותיה קרמיקה ומותגים מובילים במחירים זולים במיוחד. את המהלך מוביל שלום ג'אנשווילי מנכ"ל החברה המודה ומפרגן בקולו לשר התקשורת מר משה כחלון על הובלת הרפורמה במחירי הסלולר – בתשדיר רדיו ברשתות "קול ישראל" ובעיתונות ,ומבטיח מהפכה זהה גם בשוק הקרמיקה.
אומר ירון תגר סמנכ"ל קריאיטיב פלנינג בפרסום סיגאווי: "בעידן בו מותגים נבחנים דרך כוונת המחיר, גם שוק הקרמיקה עושה התאמות. כשחקן הרוצה להוביל את שוק הקרמיקה, מצאנו בקונספט "תודה לכחלון" פתרון מדויק ובולט קריאטיבית, הממנף הזדמנות תקשורתית חזקה".
רשת קרמיק דיפו פועלת בשיטת "שלם וקח" ומתפרשת על פני 7 סניפים בכל רחבי הארץ.
משרד פרסום : סיגאווי&סיגאווי
קונספט ואסטרטגיה: ירון תגר