ממשאל ספטמבר 2007 שערך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים בישראל, עלה כי בשלושת המקומות הראשונים של תחרות "1 בחודש" של האיגוד זכו עמינח, נביעות ופלאפון.
מכון המחקר "מותגים" שבחן את הנתונים סיכם את נקודות הזכייה:
במקום הראשון זכתה עמינח עם "עמוד שידרה עוזב את הבית" באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב. עמינח זכתה ב-61 נקודות – 19% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה נביעות עם "מתנפח – 5 ליטר עם ברז" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. נביעות זכתה ב-56 נקודות – 23% עבור תרומה למותג, ו-10% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי זכתה פלאפון עם "גאידמק – מהיום לא קונים טלפון", באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי S&S. פלאפון זכתה ב-41 נקודות – 9% עבור תרומה למותג, ו-23% עבור קריאטיביות.
הזוכים הנוספים לפי סדר הופעתם בניקוד:
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1. עמינח – עמוד שידרה עוזב את הבית 19% 23% 61
2. נביעות – מתנפח – 5 ליטר עם ברז 23% 10% 56
3. פלאפון – גאידמק – מהיום לא קונים טלפון 9% 23% 41
4. מימון ישיר – לא לשים מזומנים על האוטו 10% 7% 27
5. לתת – מיליון רעבים בשקט 9% 7% 25
6. יונדאי L-30 – משפחתית שעושה חשק – שוטרים 7% 7% 21
7. TNT – סרט מחשב 5% 10% 20
8. 9 מיליון – שטוף את האוטו. אל תפגע בעץ 5% 7% 17
9. שירותי בריאות כללית – חמודי – סמייל 7% 2% 16
10. מירס – sms קולי – "בזהירות על הגפילטע" 4% 2% 10
11. דלק – חנויות מנטה – להקת "רעב כבד" 2% 2% 6