"פרסום זה טוב" הבצפר נרתם למשימת קידום ענף הפרסום והחליט כי פרויקט הגמר של מסלול הקופירייטינג המגיע בקרוב לסיומו, יוקדש לחיזוק הדימוי החיובי של הפרסום. הקמפיין פונה לכלל החברה הישראלית ובעיקר לגילאי 21-35 הנמצאים בשלב של בחירת ובניית הקריירה המקצועית שלהם ומצביע על תרומת ענף הפרסום לתעשייה, לפעילות הכלכלית בעולם העסקים המודרני, מאתר צרכים בלתי מסופקים ומתאים את המוצר האופטימאלי עבור הצרכן.
עולם הפרסום הוא אחד מאבני היסוד של מערכת הייצור והשיווק והוא נועד ליצור מודעות למותגים, מוצרים חדשים, לתדמיות ויצירת העדפה. ללא פרסום לא היינו נחשפים ליצירתיות שדוחפת את העולם קדימה, לא היינו מסוגלים להבדיל בין מוצרים ושירותים, לא היינו מסוגלים לשאוף למוטיבאציה ולמצוינות ובעיקר לא היינו נהנים מתרבות קפיטליסטית המאפשרת שפע מוצרים, שירותים ובילויים שכן מדובר בתרבות הבנויה על צמיחה, והגברת הצריכה והפרסום הוא שמניע אותה !
מטרות הקמפיין; הגברה וחיזוק האהדה לפרסום בכלל ול"פרסומות" בפרט, חיזוק הדימוי החיובי של מקצוע הפרסום והפיכתו למותג נחשק. משיכת אנשים יצירתיים לעבוד בתחום הפרסום בניסיון להחדרת המודעות בקרב הציבור שמקצוע הפרסום הוא מקצוע איכותי המשלב אפשרויות פיתוח והתקדמות מהירות. הקמפיין מגיע בעקבות דעות שליליות, ביקורות לא מעטות בקרב הציבור הרחב, אשר תופסות את הפרסום כמטרד שמקיף ורודף את הצרכן בכל מקום ואפילו נתפס כאחראי לכל הרעות החולות של החברה המודרנית.
הבצפר של איגוד חברות הפרסום עומד מאחרי הקמפיין "פרסום זה טוב" במטרה להעביר מסר כי התרבות שלנו בנויה על צמיחה וצריכה שמניעות את הכלכלה ואת ענף הפרסום. כלי הפרסום הוא רק המנוע אשר גורם ליצירת צמיחה זו. הוא מאפשר לחברות למכור ולהצליח , ליצור מקומות תעסוקה ולהניע את הכלכלה .
ורד בטש סמנכ"ל השיווק של הבצפר ומנהלת הקורס:"במדינות דמוקרטיות וקפיטליסטיות הפרסום הכרחי כדי להניע את התעשייה. אנו חיים בעידן בו פיתוחים טכנולוגים ומתן שירותים חדשניים הם הבסיס לחברה מתקדמת ומודרנית, כך שבלי פרסום ובלי שיווק אין להם זכות קיום לכן החלטנו להירתם לקידום הדימוי החיובי באמצעות גיבוש ופיתוח הרעיון כפרויקט גמר מסלול הקופי. הסטודנטים המסיימים יבנו את פרויקט הגמר שלהם ממקום וראייה אישית שלהם כמי שמזוהים ולוקחים חלק בתחום".
לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, איגוד חברות הפרסום משקיע מאמצים רבים בקידום תעשיית הפרסום. בעולם יוצאים איגודי הפרסום בקמפיינים שמטרתם לחזק את האהדה לפרסום ולהקטין התנגדויות. משאבינו הכספיים כמדינה קטנה, אינם מאפשרים לצאת בקמפיינים כאלו, ולכן יצרנו שיתוף פעולה בין דור העתיד של ענף הפרסום לתעשייה הותיקה. הבריף שהסטודנטים קיבלו בקש להעביר מסר שמציג את התועלת והתרומה של הפרסום להתפתחות החברה. התוצאות מרתקות. מומלץ לכל אוהב פרסום לבוא ולהתרשם.