דני רופ יוביל קמפיין תדמיתי חדש של חברת כלל בריאות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המרכז הרפואי "שיבא". הקמפיין עולה היום בערוצי הטלוויזיה המסחרית ובאינטרנט. מכלל בריאות נמסר כי "רופ, הנתפס בקרב הציבור הישראלי כדמות אמינה, ידועה ורבת ערך מוסף בתחום הבריאות ואורח חיים בריא, מביא עימו ערכים של ספורטיביות ובריאות, המהווים את הליבה התקשורתית למהלך הקמפיין. ממצאי סקר דעת קהל אוששו את התדמית הספורטיבית והבריאה עימה רופ מזוהה ועם אורח החיים הנכון אותו הוא מנחיל בשנים האחרונות."
בחלקו הראשון של הקמפיין יציג דני רופ טיפים בריאותיים שבועיים מענפי הרפואה השונים. מטרת הקמפיין "עצות בריאות עם דני רופ" היא לחזק את המיצוב הבריאותי של כלל בריאות בקרב הציבור הרחב באמצעות שיתוף הפעולה עם "שיבא", המרכז הרפואי הגדול בישראל. הטיפים שישודרו באמצעי התקשורת הוכנו על ידי בכירי הרופאים של המרכז הרפואי "שיבא", ומדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מרכז רפואי לחברה מסחרית מתחום הביטוח.
בחלקו השני של הקמפיין יציג דני רופ, בשילוב סוכני ביטוח של כלל בריאות ומבוטחיה, סיפורים אמיתיים אודות טיפול מהיר 'עם נשמה' מצד כלל בריאות. מטרת הסיפורים הינה הצגת כלל בריאות כחברה הדואגת ללקוחותיה תוך מתן דגש על ה"נשמה" והאכפתיות. הסוכנים שיככבו בקמפיין הינם סוכני ביטוח של כלל בריאות המביאים את הסיפורים הייחודיים בהם טיפלו במציאות. הקמפיין מדגיש את הסוכן כ"נאמן" של החברה, ואת המסירות של הסוכנים בטיפול במצבים מורכבים.
הקמפיין והקונספט האסטרטגי הוכנו על ידי גיתם BBDO