וולה עולה בקמפיין לסדרת צבעי השיער הצעירה– 'ויוה'. הקמפיין מתמקד באופיו הצעיר של המותג

וולה, הפועלת בקטגוריית צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לסדרת צבעי השיער "ויוה" תחת הסיסמא: "יותר צבע יותר כייף". הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר באמצע חודש יולי בכל הערוצים המסחריים למשך חודש וחצי.



ליטל אשר, יועצת בחברת פרוקטר אנד גמבל מוסרת: "סדרת צבעי השיער "ויוה", מעניקה מענה מושלם לצורכי השיער הישראלי ומבטיחה צבע מלא חיים וברק שהינו עמיד גם בשמש של הקיץ בישראל. אנו מאמינים, כי הקמפיין החדש יחזק את מנהיגותה של וולה בשוק צבעי השיער וימשיך את מגמת הצמיחה של החברה".



קמפיין "ויוה" שישודר בישראל, הינו עיבוד של הקמפיין ל "ויוה" מחו"ל. במרכז הקמפיין מוצגות נשים אופנתיות, צעירות ומודרניות בסיטואציות יומיומיות, בחנות נעליים, בחנות תכשיטים ובחוף הים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)