וולוו עולה בקמפיין מיצוב מחדש לדגם VOLVO S60 בעלות כוללת של 2.5 מיליון ₪

"מאיר", חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין מיצוב מחדש לדגם חדש VOLVO S60 בשווי מוערך של כ 2.5 מיליון ₪ .


הקמפיין חושף מהלך חסר תקדים בעולם הרכב עם העברתה של וולוו S60 2.4 לקבוצה 5 ונגישותה לקהל מנהלים צעיר וחדש דרך תג מחיר אטרקטיבי במיוחד של 191 אלף ₪.



הקמפיין פונה למנהלים המבטיחים שהתרגלו למכוניות "בסדר"- לא לסטנדרט של וולוו ומכאן נולד המוטיב המרכזי של הקמפיין : "יקח לך זמן להבין שהיא שלך..". הקמפיין כולל סרטים ומודעות המתארים מנהלים בסיטואציות שונות ומגוונות שפשוט לא מזהים את הוולוו שלהם או ליתר דיוק מתקשים להאמין שהיא שלהם…". הקמפיין כולל: טלוויזיה, מודעות, מודעות, ואינטרנט.



"תג המחיר החדש והמעבר לקבוצה 5 פותח בפנינו חלון הזדמנויות אדיר לחשיפה אל מול קהלי יעד חדשים שהמעבר לוולוו משקף את התקדמותם המקצועי והעסקית" מוסר עוזי גונן מנהל השיווק חטיבת הפרטיות בחברת מאיר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)