"מאיר", חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין מיצוב מחדש לדגם חדש VOLVO S60 בשווי מוערך של כ 2.5 מיליון ₪ .
הקמפיין חושף מהלך חסר תקדים בעולם הרכב עם העברתה של וולוו S60 2.4 לקבוצה 5 ונגישותה לקהל מנהלים צעיר וחדש דרך תג מחיר אטרקטיבי במיוחד של 191 אלף ₪.
הקמפיין פונה למנהלים המבטיחים שהתרגלו למכוניות "בסדר"- לא לסטנדרט של וולוו ומכאן נולד המוטיב המרכזי של הקמפיין : "יקח לך זמן להבין שהיא שלך..". הקמפיין כולל סרטים ומודעות המתארים מנהלים בסיטואציות שונות ומגוונות שפשוט לא מזהים את הוולוו שלהם או ליתר דיוק מתקשים להאמין שהיא שלהם…". הקמפיין כולל: טלוויזיה, מודעות, מודעות, ואינטרנט.
"תג המחיר החדש והמעבר לקבוצה 5 פותח בפנינו חלון הזדמנויות אדיר לחשיפה אל מול קהלי יעד חדשים שהמעבר לוולוו משקף את התקדמותם המקצועי והעסקית" מוסר עוזי גונן מנהל השיווק חטיבת הפרטיות בחברת מאיר.