ויליפוד יוצאת בקמפיין בנוסח בחירות

חברת 'ויליפוד', יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, עולה בימים אלו בערוץ 2 עם קמפיין תשדירי חסויות חדש תחת הסלוגן " עולם של טעמים במחירים שפויים". הקמפיין ממחיש את הנרטיב והרעיון בו דוגלת חברת 'ויליפוד'- מייבאת לצרכן הישראלי מותגים בינלאומיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל כיס. עלות שלושת הקמפיינים- מיליון וחצי ₪.


קמפיין זה, מצורף לשני קמפיינים חדשים, תשדירי חסויות לחמאה הבלגית שיעלו בתחילת חודש מרץ בערוצים 10 ו2.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)