וילנאי זכה בתקציב הפרסום של חברת 'פרביטל'

משרד הפרסום 'וילנאי' זכה בתקציב הפרסום 'פרביטל' היצרנית והמשווקת הותיקה והגדולה בישראל של משטחי שיש למטבח ולאמבט. תקציב הפרסום עומד על כ- 1.5 מיליון ₪ בשנה.



במהלך יוני הקרוב יעלה קמפיין אינטרנטי רחב היקף למשך כמה חודשים שיתמקד בהעלאת מודעות בקרב אדריכלים ולקוחות סופיים.




כמו כן, חתמה חברת 'פרביטל' על שת"פ מסחרי להטמעת תוכנת CRM מתקדמת, אשר תשביח את מערך שירות הלקוחות של החברה ותאפשר מעקב אחר ביצועים.



היקף העסקה נאמד בכ- 100,000 ₪.



אורי סלע, מנהלת שיווק סקטור פרטי בחברת 'פרביטל גרניט' מוסרת :"מטרתה העיקרית של הרכישה הינה להמשיך את חזון החברה, המעמיד את הלקוח והטיפול בו בראש סדרי העדיפויות".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)