זוגלובק החליטה: תקיים מכרז על תקציב הפרסום של החברה לשנים הבאות

אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, הודיעה היום כי זוגלובק מקיימת מכרז על תקציב הפרסום של החברה לשנים הבאות. משרדי הפרסום המתמודדים בכרז הינם: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן ואדלר חומסקי.



לדברי אתי פינקלשטיין, ההחלטה על הוצאת תקציב הפרסום של זוגלובק למכרז התקבלה בהמשך לשינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, שבמסגרתם הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של חברת זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד. עד מסרה פינקלשטיין כי הנהלת החברה צפויה לקבל החלטה סופית במהלך חודש דצמבר 2007 .



תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות ווראובני פרידן שאחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)