אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, הודיעה היום כי זוגלובק מקיימת מכרז על תקציב הפרסום של החברה לשנים הבאות. משרדי הפרסום המתמודדים בכרז הינם: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן ואדלר חומסקי.
לדברי אתי פינקלשטיין, ההחלטה על הוצאת תקציב הפרסום של זוגלובק למכרז התקבלה בהמשך לשינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, שבמסגרתם הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של חברת זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד. עד מסרה פינקלשטיין כי הנהלת החברה צפויה לקבל החלטה סופית במהלך חודש דצמבר 2007 .
תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות ווראובני פרידן שאחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש.