זרמון DDB נבחר להוביל את תקציב הפרסום של קבוצת קפה קפה

משרד הפרסום זרמון DDB נבחר להוביל את תקציב הפרסום של קבוצת "קפה קפה" המונה כיום שבע רשתות בתי קפה ומסעדות : קפה קפה, לחם ארז, פרש קיטשן, רובן, לברטוריו די פסטה, דונקי ולחם בשר.


בשלב ראשון ימסר ל"זרמון DDB" , תקציב של כ- 5 מיליון שקל לשנה, מתוך כלל תקציב הפרסום השנתי של הקבוצה, עם אפשרות להגדלת התקציב בהמשך. תקציב הפרסום הרישתי מתווסף לתקציב הפרסום המקומי של סניפי הרשת.


תהליך הבחירה בניצוחה של סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, טל אקרמן, ארך מספר חודשים, במהלכו התחרו מספר משרדי פרסום מובילים אשר הציגו רעיונותיהם לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הקבוצה.
רונן נמני, בעלי הקבוצה, "לאחר שיקולים רבים הוחלט על בחירת "זרמון DDB_" שהרשים במיוחד אותנו והציג פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך המתאימים ביותר לקפה קפה"


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)