חברת אולסייל תעביר את תקציב הפרסום למקאן-אריקסון

אולסייל, אתר הסחר האלקטרוני, יעביר לקראת השנה החדשה, את תקציב הפרסום למקאן-אריקסון. עד כה תקציב הפרסום של אולסייל טופל ע"י GPS, מקבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי.



יאיר שמש, מנכ"ל חברת אולסייל, מסר כי: "התקציב עבר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון שבבעלותה חברת הבת "מקאן דיגיטל", הנחשבת היום למובילה בפרסום ממוקד באינטרנט. כמו כן, במשך השנתיים האחרונות, רכשה מקאן אריקסון לקבוצת "ריטייל ישראל" את המדיה. ריטייל ישראל הנמצאת בבעלות אבי מלכה, מחזיקה 50% מחברת אולסייל ומפעילה את רשתות האופנה ml, ml men ורשת mam'z".



לדבריו: "אתר אולסייל הוא מקור תנועה מאסיבי באינטרנט שיוכל להשתלב ולמכור מדיה באמצעות מקאן דיגטל, הקשורה לקבוצה."



לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, פרסמה חברת אולסייל בשנת 2007 בהיקף של 5 מיליון שקל והתקציב לשנת 2008 יגדל ל – 8 מיליון שקל (מחירי מחירון).



עוד מסר שמש: "במהלך השנה וחצי האחרונות שטופל תקציב החברה ב-GPS הצליחה אולסייל באמצעות הפרסום להוביל במכירות ברשת. הקמפיינים של GPS התמקדו בעיקר בפרסום מכירתי, תוך העלאת המודעות לאטרקטיביות של אולסייל לעומת המתחרים ולמצב אותו בפערים של עד 20% זול יותר ממחירי השוק.



אתר אולסייל נמצא בבעלות יאיר שמש 50% וקבוצת ריטייל ישראל 50%. אולסייל נחשב לשחקן מוביל בתחום הסחר האלקטרוני, בעיקר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה. על פי סקר TIM מיוני 2007 לאולסייל 8.7% שיעור חשיפה בגילאי 13 ומעלה. כ-455 אלף איש נחשפים לאתר מידי שבוע וכ- 40 אלף משתמשים ביום. כמו כן לאולסייל מועדון חברים המונה למעלה מחצי מיליון איש.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)