חברת האופנה "לי קופר" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם קבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום במקומות בילוי לצעירים ואשר התחילה את דרכה בפרסום על גבי קירות בחדרי שירותים. הקמפיין יעלה ב- 115 מועדונים, בארים ובפאבים המובילים בארץ במהלך 6 חודשים. קמפיין ראשון עלה על ידי קבוצת "לעומק התודעה" בתחילת חודש מרץ. היקף העסקה נאמד בכחצי מיליון שקל.
אדי מזרחי סמנכ"ל שיווק "לי קופר": "חברת 'לי קופר' ממשיכה להוכיח נאמנות לקהל הלקוחות שלה, ומאמינה במפגש המיידי איתו במגרש הביתי שלו – מקומות הבילוי. אנחנו מעוניינים להמשיך להוות חלק מתמהיל האופנה אצל הצעירים ומאמינים במדיה ממוקדת זו, היא חיונית לערכי המותג ולאסטרטגיה של החברה".
זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף קבוצת לעומק התודעה: "בשנה האחרונה חל שינוי בתפיסת המדיה אצל קהל הצרכנים והמפרסמים כאחד. לא עוד פרסום מאסיבי בכל מקום, אלא פרסום נכון, מקיף וממוקד. ניתוח נתוני סקר TGI בתחום האופנה לשנת 2005 שנערך עבור קבוצת "לעומק התודעה" מראה כי 31.3% מקרב המגזר הבלייני העידו כי יש ברשותם לפחות ג'ינס אחד של חברת "לי קופר". המדיה שלנו מפגישה את הלקוח עם הפרסומת כאשר הוא בבילוי, במצב רוח חיובי וכשיש סקס אפיל באוויר".
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30. חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש. לאחרונה הקימה קבוצת "לעומק התודעה" מחלקת קד"מ ומשרד יחסי ציבור שיתמחו במגזר הבלייני.