חברת הסייבר אוקסוניוס משיק קמפיין עם סימון ביילס ואיימי ברים‎‎‎‎‎‎‏

חברת הסטארט-אפ אקסוניוס (Axonius), מובילה בתחום ניהול נכסי אבטחת סייבר ואפליקציות SaaS, השיקה היום קמפיין "לשלוט במורכבות" (Controlling Complexity) בהשתתפות סימון ביילס, אלופת העולם בהתעמלות, ואיימי ברים, אלופת תחרות הקרוספיט. אקסוניוס, סטארט-אפ המדגיש בפעילותו את המרכיב האנושי של עולם אבטחת הסייבר, חבר לביילס ולברים לאור היכולות שלהן להתמודד עם מצוקות ובים מורכבים, מציאות שמקצועני IT ואבטחת סייבר חווים על בשרם בעת שהם ניצבים בחזית איומי הסייבר על הארגון.

סימון ביילס: "במהלך הקריירה שלי התמודדתי עם מצוקות ועם מצבים מורכבים והיכולת שלי להתגבר עליהן נטועה בתמיכה המשפחתית החזקה שקיבלתי. כולנו מאותגרים כיום על ידי מצוקות ברמות שונות הנובעות מהעידן הדיגיטלי ואקסוניוס מספקת לקהילת אבטחת הסייבר תמיכה המאפשרת להתמודד עם סביבות מורכבות. בסופו של דבר, מערכות תומכות הן קריטיות בימים אלה, המאתגרים ביותר של חיינו".

במסגרת קמפיין "לשלוט במורכבות" ביילס וברים יספרו על ההתמודדות שלהן עם מצבים מורכבים שחוו במהלך פעילותן הספורטיבית ובחיי היום יום שלהן בסדרת סרטונים שתשודר בלעדית בפלטפורמת הוידאו החדשה +Axonius שהשיקה אקסוניוס. כל פרק יציג את ההקבלה בין האופן שביילס וברים ניצבו בפני מצוקה, התאימו את עצמן אליה ולמדו ממנה לבין הכאוס והמורכבות המאתגרים לעיתים קרובות את מנהלי האבטחה וה-IT. הפלטפורמה של אקסוניוס לניהול נכסי סייבר מספקת ללקוחות דרך פשוטה ויעילה לשלוט במורכבות ובהיקפן הרחב של סביבות IT מודרניות ובה בעת להבטיח שהן מאובטחות.

"רוב הקמפיינים של פרסום ושיווק של פתרונות אבטחת סייבר מתמקדים בטכנולוגיה ורק מעטים מהם מאירים את המרכיב האנושי, אך האנשים שעומדים מאחורי הטכנולוגיה הם הגיבורים האמיתיים" אמר נתן בורק, מנהל שיווק ראשי, אקסוניוס. "סימון ואיימי ניצבו בפני מצבים מורכבים מסוגם והתמודדו עמם באופן אנושי וייחודי ואנו מאמינים שהמסעות שלהן מקבילים באופן מדויק למאבקים של צוותי אבטחת סייבר כיום".

"נולדתי עם מום מולד ופיתחתי עקב כך חוסן נפשי ונחישות להתמודד עם כל אתגר", אמרה איימי ברים. "כשאירועים בחיי הופכים לקשים ומורכבים אני מתמקדת בדברים שאני יכולה לשלוט בהם. אקסוניוס מאפשרת למקצועני אבטחת סייבר לעבור תהליך דומה ולכן אני כה נרגשת לקחת חלק בקמפיין. בין שאתה מתחרה בתחרות קרוספיט ובין שאתה הודף האקר, לכולנו יש יכולת לגבור על מורכבות"

נוסף על סרטוני הוידאו החושפים צדדים של ביילס וברים שלא נראו בציבור, קמפיין "לשלוט במורכבות" ישולב בפודקאסט Hacker Valley Studio, אחד הפודקאסטים הפופולריים בתחום אבטחת הסייבר שזוכה להאזנה ב-150 מדינות, זכה בתחרות Anthem Award והגיע לגמר Webby Award. בשיחות עם ביילס וברים בפודקאסט הן תחשופנה את הדחף שלהן לנווט אירועים בלתי צפויים והחשיבות של מחויבות לעקרונות יסוד. ניהול נכסי סייבר הוא אחד מהיסודות הבסיסיים של אבטחת סייבר, אך הידיעה אילו מכשירים, משתמשים ותוכנות מנוהלים ומאובטחים סוללת את הדרך לעבודה מתקדמת יותר, אסטרטגית ורבת ערך יותר כמו צייד איומים ומחלקת בקרה.

"לעתים קרובות אנו אומרים שניתן לתאר את מומחי האבטחה כספורטאים של המוח שאין להם עונה מתה", אומרים רונלד אדינגס וכריס קוצ'ראן, מנחי Hacker Valley Studio ומנהלי הקריאייטיב של אקסוניוס. "באמצעות הקמפיין אנו מקווים לסייע למנהלי אבטחה ו-IT להבין שהידיעה אילו מכשירים, משתמשים ותוכנות נמצאים ברשת תאפשר להם לצמצם חלק משמעותי מהמורכבות היום יומית של עבודתם ולהיות מסוגלים לבצע עבודה מתקדמת יותר באופן אפקטיבי".

ניתן לצפות בסדרת סרטוני הוידאו של קמפיין "שלוט במורכבות" בערוץ +Axonius או לבקר בביתן מספר 943 של אקסוניוס בכנס RSA בסן פרנסיסקו (6-9 ביוני) שבו תופענה ביילס וברים. בבלוג אקסוניוס ניתן לקרוא אודות החזון שעומד מאחורי הקמפיין.

Axonius נוסדה בחודש יוני 2017 על ידי דין זיסמן, אבידור ברטוב ועופרי שור, השלושה הכירו ושיתפו פעולה ביחידה 8200. היא מעסיקה כיום 435 עובדים, בהם 140 במשרדי החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב והשאר במשרדיה בניו יורק. בעקבות הצמיחה המהירה, מתעתדת החברה לגייס בישראל כ- 50 עובדים נוספים בתחומי הפיתוח ו-100 עובדים נוספים בעולם בתחומי המכירות והתמיכה. סך הגיוסים של החברה בהיקף של 395 מיליון דולר לפי שווי חברה של 2.6 מיליארד דולר.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר