חברת התיירות גוליבר מעלה קמפיין חדש בהיקף של 2.5 מיליון ש"ח

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, מעלה היום קמפיין חדש. הקמפיין, שיימשך כ- 8 שבועות, יכלול שילוט על אוטובוסים, רדיו אזורי, עיתונות כתובה ואינטרנט, ומובילים אותו משרדי הפרסום גלר נסיס וארק אינטראקטיב.


מדובר בקמפיין מודעות ומיתוג תחת הסיסמה: "העולם קטן עליך" הבא להדגיש את המסר כי אתר האינטרנט של גוליבר (www.gulliver.co.il) הינו "אתר אחד ענק" המאגד בתוכו את כל מוצרי התיירות השונים בהם טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות נופש וחבילות ערים, הפלגות נופש, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, בתי מלון בישראל ובתי מלון בסיני.



צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מציין כי: "אתר גוליבר אינו עוד אחד מאתרי הדילים והחבילות של הרגע האחרון אלא אתר המספק מידע מפורט ועשיר המאפשר לגולש המזמין באמצעות האינטרנט לתכנן את הטיול מראש מא' ועד ת'. מאחורי אתר גוליבר, המגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי, עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות הפועלים בישראל".



לדברי קרפל, עד כה גוליבר פרסמה רק באינטרנט, אולם עם הגידול בפעילות החברה והכניסה לתחומים חדשים, החליטה החברה להגדיל את תקציב הפרסום ולעלות בקמפיין תדמיתי חדש.


לאחרונה אף השיקה גוליבר אתר משופר הכולל מספר מודולים חדשים בהם מודול הפלגות נופש, דף בית ממוקד צרכן ומנגנון חיפוש טיסות חכם וייחודי.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)