חברת ראלקו יבואנית "שארפ" רכשה את ברייק הפלטינה בגמר "כוכב נולד"


רגע לפני ההכרזה על המנצח תשודר בבכורה פרסומת באורך 60 שניות לסדרת מסכי


הHD LCD החדשה. החברה תשקיע בברייק זה רבע מיליון ש"ח.



חברת "ראלקו סוכנויות" יבואנית שארפ בישראל, רכשה את ברייק הפלטינה בגמר "כוכב נולד 4" כמפרסם יחיד. הפרסומת תלווה בקמפיין טיזרים ייחודי לפני ההקרנה תחת המסר "תפתחו את העיניים" אשר יעלה בקשת החל ממחרתיים (יום ד'). הפרסומת תשודר כאמור ברגע השיא של התחרות באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן".



צביקה ליבליך, סמנכ"ל שיווק "קשת": גמר כוכב נולד הינו מגה איוונט החורג הרבה מעבר למסך הטלוויזיה. רגע ההכרזה מושיב מול מסך מיליוני צופים והוא רגע השיא של התחרות כולה… תשומת לב למסך היא מירבית ברגעים אלו לכן מדובר בהרבה מעבר לחשיפה אופטימלית עבור הלקוח. אנו שמחים שחברת ראלקו נציגת שארפ בישראל בחרה להצטרף לרגע מיוחד זה בגמר כוכב נולד כמנוף השקה למוצר החדש.



לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית בחברת ראלקו יבואנית "שארפ", "רכישת הברייק היא חלק ממהלך שיווקי כולל של "ראלקו" לביסוס מעמדה של "שארפ" כיצרנית טלוויזיות הLCD המובילות והאיכותיות בעולם. "שארפ היא הראשונה בעולם שהביאה את בשורת ה LCD וזוכה להצלחה גדולה כיום גם בישראל".



"היסטוריית" ברייק הפלטינה בכל העונות העניקה חשיפה מקסימאלית למותגים מובילים ביניהם: דנונה שטראוס בשנה הראשונה, "סלקום" בעונה השנייה ומותג הבירה "סטלה ארטואה" מבית "מבשלות ישראל" בשנה השלישית.








אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)