חברת רנוAר יוצאת בקמפיין פרסום זוגי. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 2 מיליון דולר

חברת רנוAר המפעילה את רשת רנוAר נשים ורשת רנוAר , יוצאת בשבוע בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2005-2006 .



לראשונה , יוצאת חברת רנוAר בקמפיין זוגי , המשותף לרשת נשים ורשת גברים, בכיכובם של דוגמני הבית מורן אטיאס ואיתי תירוש.



היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה מ-2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנוAר מזה עונה שנייה.



קמפיין הפרסום יערך במשך חודשיים והסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: LIFE BY RENUAR



לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנוAר :"העונה רנואר תתמקד בקונספט ייחודי המייצג השקפת חיים הדוגלת בחווית החיים ללא מעצורים , חווית רגעי האהבה , הרומנטיקה, השמחה והחופש ללא עכבות".



עוד מסר אלי ברקוביץ ,כי אווירת הצילומים נערכו בהתאם לקונספט וצולמו בצימרים ובקתות עץ , כפלטפורמה לאווירה רומנטית , אינטימית וזוגית בהתאם לאופי הקולקציה . השיר שילווה את הסרט הוא "עכשיו" של הזמר ג'וני שועלי, שיר ישראלי- רומנטי.



פריסת המדיה כוללת: סדרת סרטונים באורך של 35 שניות כל אחד שישודרו במהלך החודשים הקרובים בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוצי המוסיקה ,כמו כן יערך קמפיין באתרי אינטרנט , פרסום במודעות במגזינים ועיתונות יומית , שילוט חוצות ובקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ- 500,000 עותקים .



הפרסום הראשון של סרטון הפרסומת יעלה ביום א' הקרוב (25.9.05) בתכנית הספיישל "מבחן האהבה של ישראל" שתשודר בערוץ 2 בטלוויזיה ותעסוק באהבה ורומנטיקה.



כמו כן , יוצג הסרט באתר הבית של רנואר , שבהתאם לרוח קולקציית סתיו-חורף מציע אתר הבית של רנוAר למבקרים רשימה של 50 הצימרים הרומנטיים ביותר בישראל.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)