חברת שרש – SOURCE בקמפיין פרסום לרגל פתיחת עונת הקיץ והטיולים. סיסמת הקמפיין: "ללכת על החופש"


חברת שרש SOURCE המתמחה בייצור מוצרי הנעלה ואביזרים למטיילים מעלה לראשונה קמפיין פרסומי הנושא את המסר: שרש- נח, שימושי ומאד אופנתי. הקמפיין תומך בערכי המותג ומציג את התחושה אותה מבקשת שרש לספק לקהל לקוחותיה הנאמן: "יותר שרש- יותר חופש".



הקמפיין יעלה לאוויר ב- 25.04.05 וימשך כשבועיים ויתמקד בשילוט חוצות ברחבי הארץ,


בעיתונות היומית ובעיתונות המקצועית.


הקמפיין הופק באופן עצמי על-ידי חברת שרש ותקציבו הכולל עומד על כ- 350,000 ₪.



סיסמת הקמפיין : "ללכת על החופש".



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל