חברת "נגב" בחרה באדלר חומסקי & ורשבסקי. היעד: הכפלת הפעילות בשוק הבינלאומי

אבי מוטולה, מנכ"ל "נגב", הודיע היום על בחירתו באדלר חומסקי & ורשבסקי כמשרד הפרסום של החברה. בכך גבר אדלר חומסקי & ורשבסקי על באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס וענבר-מרחב-שקד שהתמודדו אף הם במכרז של "נגב". אדלר חומסקי & ורשבסקי יטפלו לא רק בפרסום "נגב" בישראל, אלא גם בארצות הברית ומזרח אירופה. תקציב הפרסום של החברה לשנת 2008 מוערך ב-6 מיליון שקל.



אבי מוטולה: "בחרנו באדלר חומסקי & ורשבסקי ללוות אותנו כשותף אסטרטגי במהלכים אותם מתכננת החברה להוביל, כשהמרכזי הוא הכפלת הפעילות בשוק הבינלאומי".



כזכור, התמנה אבי מוטולה למנכ"ל "נגב" בחודש יולי האחרון, ועם מינויו ערך שינוי משמעותי באסטרטגיית השיווק של החברה. לחברת "נגב", המתמחה במתן פתרונות עיצוב כוללים לבנייה ושיפוץ הבית, 16 סניפים, מהם 5 בחו"ל.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)