חוסכים בזמן: פורמט קריאייטיבי ליצירת תערוכה מטיילת

גם השנה "עבודי קריאייטיב", בית הספר למקצועות הפרסום, מוצאים חלופה מקורית לתערוכת הסיום המסורתית של בוגריו. מגזין מהודר נשלח בימים אלה לכל מנהלי הקריאייטיב של תעשיית הפרסום שזמן בשבילם הוא מצרך יקר.



המגזין מכיל מודעות בפורמט ענק של A3 שיצרו הסטודנטים ולמעשה משמש כתערוכה. בתחתית כל מודעה מודפסים השם ומספר הטלפון של הסטודנט היוצר וכך נוצר מצב שבו מנהלי הקריאייטיב יכולים ליצור קשר ישירות עם בוגרי בית הספר ומזמינים אותם לראיון עבודה.



אידה מרקוביץ' טוויג, מנהלת מגמת קופירייטינג, מסבירה: "אנשי המפתח של תעשיית הפרסום הם אנשים עסוקים מידי בשביל להגיע לתערוכות גמר בבתי ספר לפרסום, המגזין מביא את התערוכה אליהם, הם עוברים על העבודות ומזמינים את הסטודנטים לראיון עבודה, זה קל, פרקטי ופשוט"



נאור הרמן, מנהל בית הספר מספר כי המטרה של המגזין היא להביא את התערוכה לקהל היעד שלה, במקום להזמין את הקהל לתערוכה. מנהל קריאייטיב שמקבל את המגזין יכול להתרשם מהעבודות בזמן שנוח לו במקום להגיע לתערוכה ולהעיף מבט חפוז על העבודות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)