חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח תחת הסיסמא: "דיוטי פרי ספורט- נעליים אליפות מחירים ליגה".
אבי מרקוביץ', מנכ"ל חנות דיוטי פרי ספורט ג'יימס ריצ'רדסון מסר היום כי "קמפיין זה, משקף את המיצוב החדש שנבחר עבור חנות הספורט של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בנוסף להדגשת היתרון הטבעי שיש לדיוטי פרי בעולם המחיר, בחרנו למצב את החנות כחנות המציעה חוויה גברית, או במילים אחרות: "ספורט כמו שרק גברים מבינים". זאת לא רק כי הקהל המרכזי ברכישת נעלי ספורט הוא קהל הגברים, אלא גם כי מיצוב זה מייצר לגברים אלטרנטיבה רלבנטית בתוך הטרמינל (אל מול החוויה הנשית שמציעה חנות הבשמים והקוסמטיקה).
לאור זאת, השפה התקשורתית החדשה של הדיוטי פרי, שמה את חווית הספורט הגברית במרכז, תוך שימוש בנעלי הספורט האטרקטיביות שמוצעות בדיוטי פרי".
הקמפיין יעלה ביום חמישי הקרוב, ה-6 לאפריל ויתוקשר במודעות עיתונות במהלך חג הפסח.