חשיפה ראשונה: קריאייטיב (חדש) נולד – GitelZONE



לאור מגמת השוק המסתמנת והביקוש ההולך וגובר לפתרונות קריאטיב ממוקדים וחכמים הושק היום בית הקריאטיב THE GitelZONE.


מאחורי המיזם עומד איש הקריאטיב והבמאי ראודור גיטלזון, שבאמתחתו למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף. ראודור, שהיה קופירייטר במספר משרדי פרסום ומנהל הקריאטיב של מחלקת הפרומו ב-JCS (עבור חברות הכבלים: ערוצי זהב, תבל ומת"ב) חתום על מסעות פרסום רבים, ביניהם: קמפיין הבחירות של מפלגת ישראל ביתנו – "דא ליברמן! הולכים על בטוח", קמפיין הפרסום למכרז ערוץ 2 עבור קשת, "נגב זה אופי של בית (אם יש לך נגב… שמש בביתך)", "בדיוק כזה אני רוצה. טמבור", "שטראוס קורנטו. נטו סיפור אהבה" ועוד רבים אחרים.


היום אמר ראודור ל- Allmarketing כי "בעידן ממותג, בו כולם רוצים להגיע למקסימום חשיפה במינימום זמן, עולה הצורך המתבקש, למענה מקיף ואיכותי משלב בניית הקונספט ועד לתוצר הפרסומי המוגמר. בית הקריאטיב THE GitelZONE שם לעצמו למטרה ליצור פתרונות קריאטיבים ממוקדים ואיכותיים בהתאמה אישית, גם ללקוחות שלא עומד מאחוריהם משרד פרסום, ועדיין רוצים וצריכים להגיע אל קהל המטרה שלהם, באופן אפקטיבי דרך המסך".



יריית הפתיחה הראשונה של המשרד החדש היא הקמפיין שהפיק עבור השקת התערוכה הייחודית לעיצוב הבית CASA07, העולה בימים אלה. התערוכה אגב, תפתח לציבור הרחב בין התאריכים 7-10.5.2007 בגני התערוכה בת"א. ראודור אומר כי קמפיין ההשקה הטלוויזיוני יעלה בערוצים 2 ו-10 ויגובה באמצעי המדיה המודפסת והאינטרנט, תחת הסיסמה: "הכינו את החושים, לחווית עיצוב מעולם אחר… CASA07. התערוכה לעיצוב הבית". קמפיין הטלוויזיה, יכלול סדרה בת 3 סרטונים, שנוצרו בכדי לגרות את חושי הצופה ולהעצים את תחושת חווית העיצוב… מעולם אחר. בכל אחד מהסרטונים נוצר פריט עיצובי אחר בדרך ייחודית, ונעלם (נחטף…) בדרך מסתורית.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)