טיב טעם מדגישה את החופש לבחור בקמפיין פסח

רשת טיב טעם חוגגת את חג הפסח ותעלה בקרוב בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: "חג חירות שמח עם טיב טעם!" במסגרת הקמפיין הרשת תציע, מגוון מבצעים והטבות משתלמות לשולחן החג.





הקמפיין יעלה ב- 17.4.19 בערוצי הטלוויזיה קשת 12, רשת 13 ובדיגיטל. בעלות הנאמדת בכ- 1 מיליון ₪ . הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.



הקמפיין מציג ארוחת חג של משפחה ישראלית מגוונת הכוללת זוג מקהילת הלהט"ב בכיכובם של הזוג אוהד נורי ורועי אמויאל. אוהד ורועי, שהם זוג גם מחוץ לקמפיין ומגדלים יחד את בנם ובתם שהביאו לעולם לאחר הליך פונדקאות. בקמפיין ניתן לראות במהלך הארוחה את סב המשפחה (אבי פניני) מתעצבן על הזוג אבל מיד מבינים שזה לא מגיע מהסיבות שהייתם מצפים.





יוסי שלו סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם: "כרשת המציעה, מגוון ייחודי של מוצרי מזון איכותיים מהארץ והעולם. ושהמסר העיקרי שלה הוא "החופש לבחור" זאת הזדמנות מצוינת להזמין את עם ישראל לחגוג יחד עם המשפחה את חג הפסח (חג החירות) ברוח הליברליות וללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר".




עוד ציין שלו כי: "הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין וכן, גם מחופש הבחירה הקולינרי.
טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)