טירת צבי יצאה בקמפיין פרסום חדש, לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה הכוללת נקניקיות ובשרים מופחתי שומן ופסטרמות מופחתות נתרן. הקמפיין, בהשקעה של מליון דולר, הינו תחת הסלוגן- "בינינו, אין סיכוי שתתחיל לחיות בריא יותר, אז לפחות תאכל בשר בריא יותר" המשקף את הרעיון העומד מאחורי השקת הסדרה. הקמפיין עלה לאוויר בתאריך 25/4 והוא יימשך כעשרה ימים.
הקמפיין החדש, בהפקת גיתם BBDO, מציג סדרת מוצרי בשר חדשה מבית טירת צבי, הכוללת מוצרי פסטרמה מופחתת נתרן, ונקניקיות, המבורגר וקבב מופחתי שומן, שמאפשרת לצרכן ליהנות מחיים בריאים יותר ללא מאמץ ניכר.