טירת צבי בקמפיין טלוויזיה חדש להשקת סדרת מוצרים חדשה מופחתת שומן ונתרן

טירת צבי יצאה בקמפיין פרסום חדש, לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה הכוללת נקניקיות ובשרים מופחתי שומן ופסטרמות מופחתות נתרן. הקמפיין, בהשקעה של מליון דולר, הינו תחת הסלוגן- "בינינו, אין סיכוי שתתחיל לחיות בריא יותר, אז לפחות תאכל בשר בריא יותר" המשקף את הרעיון העומד מאחורי השקת הסדרה. הקמפיין עלה לאוויר בתאריך 25/4 והוא יימשך כעשרה ימים.



הקמפיין החדש, בהפקת גיתם BBDO, מציג סדרת מוצרי בשר חדשה מבית טירת צבי, הכוללת מוצרי פסטרמה מופחתת נתרן, ונקניקיות, המבורגר וקבב מופחתי שומן, שמאפשרת לצרכן ליהנות מחיים בריאים יותר ללא מאמץ ניכר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)