טל פרידמן בדמות חיזקי יוביל קמפיין פרסומי של ניו קופל CAL

חברת ניו קופל כאל יוצאות בקמפיין פרסומי לרכישת כלי רכב באמצעות ליסינג בתנאי תשלום נוחים, את הקמפיין, תחת הסיסמא דבר חדש!, יוביל טל פרידמן בדמותו של חיזקי מהתכנית ארץ נהדרת הזוכה לפופולאריות רבה. הקמפיין בהיקף של כ- 1.6 מיליון ₪ ממוקד כולו באינטרנט וברדיו, יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS, ברדיו ובאתרי האינטרנט ביניהם, Ynet, MSN, One, יד 2 ולוח העיר. הקמפיין יעלה באינטרנט במהלך חודש מאי.



קמפיין הרדיו מורכב מ- 16 תשדירי פרסום המבוססים על מערכונים משעשעים להעברת המסר כי מהיום לא קונים רכב לפני שבודקים את השיטה החדשה של ניו קופל וכאל. קמפיין האינטרנט מורכב מ- 3 סרטונים מצחיקים במסגרתם יתנסה חיזקי בסיטואציות מוכרות ומשעשעות ברכישת מכונית משומשת, ולבסוף יגיע למסקנה שהכי כדאי ומשתלם לנסוע ברכב חדש בשיטה של ניו קופל כאל.



חברת ניו קופל- CAL מציעה ללקוח אפשרות נוחה יותר לקניית רכב חדש ולהגיע לחיסכון כספי של עד 7000 ₪. במסגרת זו ישלם הלקוח כ-25% מערך הרכב כמקדמה, ולאחריו תשלום חודשי בסכום משתנה בהתאם למסלול העסקה. בתום 30 חודשים ייהנה הלקוח מאפשרות לרכוש את הרכב, או להשתמש בו כמקדמה לעסקת הליסינג הבאה באמצעות עסקת טרייד-אין.



לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל Cal, " החלטנו להפיק קמפיין פרסום מושקע המיועד בעיקרו לאינטרנט ולרדיו, לאור העובדה שפילוח קהלי היעד של מדיות אלה רלבנטי ביותר להצעת המכר שלנו. הצעה זו מאפשרת ללקוחות פרטיים הרוכשים רכב מ-5 שנות המודל האחרונות, ומעוניינים באפשרות להתחדש ברכב כל שנתיים וחצי בתנאים נוחים וחיסכון כספי של עד 7000 ש"ח".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)