יאיר גלר: איסור הפרסום נראה כמו אסטרטגיית "נהרוג את השליח"

איגוד חברות הפרסום התייחס היום לראשונה למהלך החקיקה בדבר איסור על פרסום משקאות אלכוהוליים. בהודעה שהוציא האיגוד נכתב כי "איגוד חב' הפרסום מתנגד למהלך. מה שמותר למכור, מותר לפרסם ועל מערכות החינוך והאכיפה לטפל בבעיות שנוצרות."





מהאיגוד נמסר כי ועדת השרים שאישרה לאמץ את איסור הפרסום של טבק וסיגריות גם לתחום משקאות אלכוהוליים "עושה הנחה" לכל מערכות החינוך והאכיפה ומצאה דרך "קלה" שתראה "כאילו" התמודדו עם הבעיה. עוד נמסר כי בכוונת האיגוד לחבור בהתנגדותו להתאחדות התעשיינים במאבק נגד אישור החוק בכנסת.



יאיר גלר, יו"ר האיגוד הוסיף כי הוא קורא לממשלה ולכנסת לבחון כלי טיפול "אמיתיים" בבעיה, כלים חינוכיים, הסברתיים ואכיפה אפקטיבית. איסור הפרסום נראה כמו אסטרטגיית "נהרוג את השליח".



"הפרסום של משקאות אלכוהוליים כמו בסיגריות, יכול להעביר מעשנים כשותים, ממותג למותג ולא עוסק בפיתוי לשתייה. אנו מוחים בפני רגולציה בוטה שכזו", אומר גלר, "שאין בה לעזור בפתרון הבעיה. אנו נשמח לקחת חלק במסעות הסברה למניעת שתייה בקרב ילדים, אך אין אנו מאמינים בחקיקה שבאה להחליף את תפקידן של המערכות המחנכות – הורים, בית הספר ועוד", הוסיף.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)