במכתב שהעביר היום יאיר גלר, יו"ר איגוד חב' הפרסום לרגל זכייתו של משרד פרסום שמעוני פינקלשטיין FBC בתחרות הפרסום בקאן אתמול, הודה גלר לצוות המשרד על זכייתכם הכפולה בתחרות. "אני גאה ומדגיש את חשיבות הפרסום הקהילתי מתוך העשייה של תעשיית הפרסום בישראל, אשר הפיקה 192 קמפיינים "למען הקהילה" בשנת 2006", אמר גלר.
עוד הוסיף גלר כי מירה פינקלשטיין, דודי שמעוני וכל צוות שמעוני פינקלשטיין FBC הביאו "כבוד רב הבאתם לענף הקטן שלנו ועוד יותר מכך, אני מלא גאווה על העובדה כי הקמפיין הזוכה היה קמפיין "למען הקהילה" – אגודת מאיר פנים. אין ספק, כי היכולות המקצועיות של תעשיית הפרסום הישראלית מתפתחות מאוד בשנים האחרונות וכך גם ההכרה לה אנו זוכים, בהשתתפות בתחרויות הפרסום החשובות בעולם. העשייה בתחום למען הקהילה היא היותר חשובה לדעתי והיא מעידה על כך כי אנו אמנם, ענף תחרותי מאוד, אך אנושי לא פחות".