יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, ממשיכה לחזק את תחום הדאודורנטים ועולה בקמפיין פרסום לסדרת הדיאודורנטים החדשה של דאב, עם תמציות משי בניחוח רענן.
הקמפיין, בהשקעה של כ-200 אלף ₪, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, יכלול מודעות בעיתונות ארצית, בעיתונות נשים ובמגזינים, תחת הסיסמא: "הקיץ הזה כולך משי".
הקמפיין מדגיש את יתרונם של הדיאודורנטים החדשים של דאב, המכילים תמציות משי, המעניקות תחושה יבשה ומטפחות את העור.
הסדרה מאופיינת בפקק בצבע זהב, והיא כוללת דיאודורנטים מסוג רול-און, ספריי וסטיק.