יוניליוור ישראל מעלה קמפיין ייחודי להשקה מחדש של סדרת שמפו ומרכך דאב

יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מעלה קמפיין פרסום ייחודי לרגל השקה מחדש של שמפו ומרכך דאב, עם נוסחת לחות חדשה וייחודית המחזירה לשיער את המגע הטבעי. הקמפיין שובר את גבולות ז'אנר הפרסומות לשמפו שהכרנו עד היום, ותומך בתפיסת העולם של "האשה האמיתית" של דאב.



ממחקרים שערכה יוניליוור בקרב נשים בארץ ובעולם עולה כי השיער מהווה גורם מרכזי בתפיסת האישה את עצמה ואת יופיה. כ- 60% מהנשים אינן מרוצות ממראה שיערן מסיבות שונות, לכן הן עושות פעולות שונות על מנת להפוך את שיערן ליפה יותר בעיניהן. ל- 64% מהנשים יש היום שיער צבוע, כש- 80% מהנשים צבעו את שיערן לפחות פעם אחת בחייהן; 59% מהנשים משתמשות בתכשירי עיצוב שיער ומדי שנה מבקרת האישה הישראלית אצל הספר כ- 8 ביקורים לצורך תספורת. טיפולים אלה אמנם משפרים את מראה השיער אך פוגמים ברכותו והופכים אותו ליבש ופגום. כך נוצר מעין מעגל המוביל שוב לאי שביעות רצון בקרב נשים משערן. סדרת השמפו והמרכך החדשה של דאב למעשה "תשבור" מעגל זה הודות לנוסחת הלחות החדשה והייחודית, המחזירה לשיער היבש והפגום את המגע הטבעי שלו.



קמפיין הפרסום, בהשקעה של כ -5 מיליון ₪, מציג את שבירת המעגל הסיזיפי שעוברת האישה. הקמפיין, באמצעות משרד פרסום מקאן אריקסון, יכלול: סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות, אינטרנט, קולנוע ופעילות קידום מכירות תחת הסיסמא: "שמפו ומרכך דאב החדשים מחזירים לשיערך את המגע הטבעי".



הקמפיין עולה כחלק מהשקה מחדש של סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית ובאריזות בעיצוב חדש. נוסחת הלחות הייחודית מכילה חומרי לחות והזנה טבעיים, אינה מכבידה על השיער ומחזירה לו את הרכות והמגע הטבעי שלו. הפורמולציה החדשה מותירה בשיער את הלחות והמרכיבים החיוניים לו, אשר בדרך כלל נשטפים יחד עם השמפו בעת החפיפה.



סדרת השיער החדשה של דאב כוללת 14 מוצרי שמפו ומרכך לשיער, מתוכם 3 מוצרים חדשים: שמפו נגד קשקשים 400 מ"ל, שמפו לשיער צבוע 750 מ"ל ושמפו 2 ב- 1 750 מ"ל. יתר הסדרה תכלול: שמפו ומרכך לשיער רגיל, שמפו ומרכך לשיער צבוע, שמפו ומרכך לשיער יבש, שמפו ומרכך לשיער דק/עדין, שמפו 2 ב- 1ב- 400 מ"ל, שמפו לשיער רגיל, שמפו לשיער יבש – 750 מ"ל.



מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח, יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל רואה בתחום השיער בכלל ובהשקה מחדש של סדרת השמפו והמרכך של דאב, הזדמנות למינוף מובילותו של מותג דאב בעולם הטיפוח. המהלך ילווה בתמיכה שיווקית מקיפה בשפה תקשורתית חדשה וייחודית, שתבדל את הסדרה מיתר השחקנים בקטגוריה. יוניליוור תשקיע במהלך זה 5 מיליון שקל במטרה לתפוס בשנה הראשונה 6-7% מנתח שוק טיפוח השיער בישראל ".



מנתוני נילסן (נתוני איי.סי נילסן, כמותי, ינואר 2006 ) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-1 מיליארד ₪ בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 33% ומגלגל כ-270 מיליון ₪ בשנה. תחום זה הינו בעל צמיחה של 5% והוא כולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים (26%), תחום טיפוח הפנים (19%), תחום הדאודורנטים לנשים (16%) ותחום מוצרי העור והידיים (6%).

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)