יוניליוור ישראל המשווקת את המותג AXE ממשיכה בפעילות שיווקית למינוף המותג ועולה בקמפיין פרסום חדש ל- AXE על גבי אוטובוסים, תחנות אוטובוס ותלרופים.
הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ממשיך את הפנייה לגברים צעירים ברוח המותג AXE תחת הסיסמאות: "עוד תתחנן לישון לבד", "תתרגל להיות גבר מבוקש" ו-"כל יום אקסית חדשה".
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית והגוף,יוניליוור ישראל: "יוניליוור ממשיכה למנף את המותג AXE הפונה לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים ושימוש בשפה פרסומית ייחודית ברוח המותג "
יוניליוור ישראל תומכת במותג AXE בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה, באינטרנט, בפעילויות קד"מ ובאירועים למגזרים השונים. לפני כשבועיים זכה קמפיין האינטרנט של AXE בתחרות שטרודל הזהב ונבחר לקמפיין החודש באינטרנט.