יוצאים מכוננות ספיגה: מאחורי השקת הקמפיין ל-Airfryer XXL של פיליפס


יעל סונסינו, מנהלת השיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל, סיפרה ל- Allmarketing על תהליך פיתוח והשקת הקמפיין לקידום סיר הטיגון Philips Airfryer XXL


ממה הורכב הקמפיין ובאילו פלטפורמות הושק?







"הקמפיין הינו קמפיין דיגיטלי לרגל השקת הדור השלישי של מכשירי האיירפריי של פיליפס. האיירפריי מאפשר הכנת מגוון מאכלים קריספיים וטעימים עם עד 90% פחות שמן. הדגם שבמרכז ההשקה הינו חדש ולמעשה הוא האיירפריי הגדול ביותר של פיליפס עד כה עם קיבולת של 1.4 ליטר אשר יכולה להספיק לארוחה משפחתית. הקמפיין הושק לקראת חג החנוכה והיה לנו חשוב מאוד להדגיש כי יש פתרונות חלופיים לטיגון בשמן עמוק. כל מי שרוצה פתרון בריא יותר – אך לא פחות טעים – יכול ליהנות מאוד מהאיירפריי ולהיות מופתע מהתוצאה הטעימה. בסקר צרכנים שערכנו עם חברת רושינק מחקרים לקראת החג, מצאנו כי שלושה מכל ארבעה ישראלים היו אוכלים יותר לביבות וסופגניות אם אלו היו מכילות כמות קטנה יותר של שמן".







"האתגר שעמד בפנינו היה למצוא דרך יצירתית להעביר את המסר. בעולם בו קיים ריבוי מסרים במדיה הדיגיטלית, היה חשוב לנו מחד לייצר משהו בולט ומסקרן ומאידך להעביר את המסר שהטיגון בשמן הוא ארכאי וכעת יש פתרון טוב יותר ומתקדם לטיגון. משחק המילים הכפול עם הביטוי "כוננות הספיגה" אפשר לנו לייצר מסר מלא הומור עם ניחוח ישראלי שכל אחד יבין בקלות. המורכבות הגדולה ביותר בקמפיין הייתה העבודה על חליפות גלילי הנייר. אני מודה שהיה שלב שהנושא טרד את שנתי. רצינו שזה יהיה מצד אחד מאוד אותנטי – ללא אפקטים והתערבות של מחשב – ומצד שני אסתטי וברור. זה היה מאוד מאתגר ולמעשה, לקח לנו מספר סבבים עד שהגענו לתוצאה שרצינו. בנוסף, כל אדם שמטגן מכיר את התחושה הזו שצריך לספוג את השמן עם הנייר ולכן חשבנו שיש משהו בחליפות האלה שמעביר את המסר בצורה הומוריסטית ומעניינת שקל מאוד להתחבר אליה".






אילו גורמים נוספים היו מעורבים? עם מי שיתפת פעולה?







"על הקמפיין עבדנו בצמוד עם משרד הפרסום MC SAATCHI ובעיקר איש הקריאייטיב העומד בראשו, צור גולן. משלב הרעיון הראשוני ועד שלב הביצוע עברנו מספר גלגולים עד שהגענו לתוצאה שלפנינו. צור לא וויתר על אף פרט לאורך כל הדרך, היה מאוד שירותי וידע לבחור אנשי מקצוע מצוינים. בנוסף לחברת הפרסום, חברת בבושקה הפיקה את הסרטון וביימה אותו יעל אלרוד שנתנה את הטאצ' הייחודי שלה. כמובן שותפים מלאים לתהליך היו חברת אלקטרה, היבואנית הרשמית של מוצרי פיליפס בארץ".







מה הייתה עלות הקמפיין?







"כחצי מיליון שקלים".







מה הייתה מטרת הקמפיין?







"פיליפס השיקה מכשיר איירפריי חדש בגודל שמספיק לארוחה משפחתית. האיירפיי פועל בטכנולוגיית טורבו סטאר, פטנט ייחודי של פיליפס, אשר גורם לסרקוצליית אוויר מאוד מהירה המכינה מאכלים קריספיים באופן המדמה טיגון תוך שימוש בכמות שמן מזערית. במכשיר האיירפריי ניתן להכין מגוון רב של מאכלים: שניצלים, דגים, צ'יפס, אנטיפסטי, ממולאים ועוד. המכשיר מאוד אינטואיטיבי לשימוש, בעל צד דיגיטלי, טיימר ותוכניות מובנות. מסקר שערכנו השנה, מצאנו כי המנה האהובה ביותר על הישראלים הינה שניצל וצ'יפס עם 62% ו-65% אחוז בהתאמה. אך בנוסף לנתונים אלו אנו יודעים כי הישראלים, בדומה ליתר העולם, מעוניינים יותר ויותר לאמץ אורח חיים בריא ותזונה בריאה".







"לכן, הרעיון המרכזי היה להסביר שיש פתרון אמיתי ובריא לטיגון. פתרון שמתאים לכל המשפחה מבחינת גודל וכמות ומאפשר לאכול את אותו האוכל האהוב והמוכר בלי רגשות האשם. הרעיון היה לגרום לטיגון בשמן להראות ארכאי וקצת תלוש, בעוד שהדרך החדשה לטגן היא הדרך המתקדמת והנכונה ביותר".







"כאמא לתינוקת בת שנה וחצי, יוצא לי לא מעט להשתמש באיירפריי כדי להכין לה דברים טעימים ובריאים. אני בטוחה כי המוצר יאפשר להורים עסוקים לתת לילדיהם את מבוקשם בלי להתפשר על הבריאות והערכים התזונתיים. אנו יודעים היום מהסקר שערכנו כי 53% מהישראלים היו רוצים לדעת להכין מאכלים בריאים בקלות ו-28% היו רוצים לאכול מאכלים מטוגנים מבלי להרגיש רגשות אשם, והמכשיר שלנו נותן לזה פתרון באריזה יפה, נוחות שימוש מקסימלית וללא ויתור על הטעם".








אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)
effie(2)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר