'יורו מחלבות אירופה' עולה בקמפיין פרסום חדש בהובלתה של מיכל אנסקי.
הקמפיין, שכולל ארבעה סרטונים,
יעלה במגוון המדיות השונות: טלוויזיה (קשת 12 ורשת 13), שלטי חוצות, רשתות שיווק ויכלול
פעילות במגוון ערוצי הדיגיטל.
מיכל אנסקי פרזנטורית 'יורו מחלבות אירופה': "כחובבת מושבעת של גבינות איכותיות ומובחרות, הבחירה לשמש כשגרירה של המותג
הייתה עבורי טבעית. אני חשה הערכה רבה למותג ולערכיו המתבססים על שימוש בחומר גלם:
ממדינת המקור, איכותי וטרי וכל זאת במחירים משתלמים, כך שכל אחד יכול להרשות לעצמו
ליהנות מהחוויה של פלטת גבינות חגיגית לקראת החג".
המהלך
האסטרטגי-שיווקי רחב ההיקף של 'יורו מחלבות אירופה' שכותרתו 'גבינות אמיתיות
מאירופה ויוגורט אמיתי מיוון', המושק לרגל חג השבועות שעלותו נאמדת ב-5 מ' ₪, נועד
להגביר את המודעות ליתרונות ולמגוון הגבינות והיוגורטים המובחרים של המותג, המגיעים
ממיטב המחלבות האירופאיות אשר מעניקות לצרכן אפשרות להנות ממוצרי חלב איכותיים
במחירים סופר משתלמים, כחלק מתפיסת עולם של צרכנות נבונה.
משרד
פרסום: שמעוני פינקלשטיין
הפקה:
ZOA