תשלובת ד"ר פישר יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי רחב להשקת מהפיכה בתחום הקוסמטיקה הטיפולית באמצעות קמפיין רב היקף, בתקציב של כ-4 מיליון ₪, אותו יוביל משרד הפרסום "זרמון גולדמן".
יעל נבחרה להוביל את הקמפיין כמייצגת את קהל המטרה של הסדרה, נשים בגילאי 30+, המודעות לשמירה על אורח חיים בריא.
בסרטון הפרסומת, שיעלה לאוויר בסוף השבוע, נראית יעל מול מראת איפור גדולה בה משתקפת דמות אמה, מהרהרת בדאגה "לו ניתן היה לעצור את הזמן". בסרטון הזמן אכן קופא בעזרת להקת פנטומימאים ושימוש באפקטים מיוחדים.
קמפיין ההשקה שיעלה בקרוב יכלול סרטונים בטלויזיה, מודעות בעיתונות היומית, עיתוני נשים, פעילות בנקודות מכירה ותעמולה מסיבית בקרב רופאי עור ופלסטיקאים.