יפאורה בחר באסי עזר להוביל קמפיין של המותג FRUIT WATER

סדרת fruit waterשל יפאורה עולה בקמפיין חדש והומוריסטי בהובלת אסי עזר. בפרסומת עזר משמש כ"דייל מכירות פרוט ווטר", כאשר הוא פוגש דמויות צמאות מאד, שלצערן הגדול, ולמרות תפקידו המפתה, הוא לא מסכים להרוות את צימאונן. היקף הקמפיין, שיכלול טלויזיה, דיגיטל וקולנוע כ- 5 מיליון ₪.



סדרת fruit water הושקה ב 2015 עד היום היא הגיעה לסך של 6.5% מקטגוריית המשקאות הקלים (נילסן, מרץ 2018)

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)