הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ויכלול קמפיין עיתונות, מגזינים ואינטרנט לקהל היעד בהשקעה כוללת של כ – חצי מיליון דולר. אלי פייגלין, מנהל השיווק ביפאורה אמר היום כי, "המותג שוופס, הינו המותג הבינלאומי הראשון שהגיע לשוק המשקאות הישראלי בשנת 1967 ועם כניסתו לשוק המשקאות הישראלי הפך למותג פופולארי. המותג שוופס מוביל את שוק הסודה ובעל בלעדיות על טעמים ייחודיים".
בנוסף ציין פייגלין, "בחרנו לתמוך במותג שוופס כדי להדגיש את הייחודיות והאיכות של הטעמים השונים המשווקים תחת המותג".
הקמפיין החדש, תחת הסלוגן "שוופס – הכל עניין של טעם", כולל קמפיין עיתונות, מגזינים ואינטרנט המדגיש את הטעמים הייחודיים של שוופס.
בקמפיין אלמנטים שבמציאות מתקיימים בגודל נורמלי, מוקטנים בקמפיין לגודל של בקבוקי שוופס במטרה לתת את התחושה של היחס המיוחד לטעם ("טעם מיוחד-יחס מיוחד") והאיכותיות של המותג.
תחת המותג שוופס משווקים 3 טעמים בלעדיים וייחודיים למותג: ג'ינג'ר אייל, מי טוניק, ביטר למון ובנוסף מי סודה.