יפאורה תבורי מעלה קמפיין תדמיתי חדש לתפוזינה עם פנים ג'ינג'יות חדשות…

יפאורה תבורי מציגה קמפיין תדמיתי חדש ומרענן לתפוזינה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין, מעביר את המסר:"תפוזינה – עושה רק טוב". הסרטון תומך בערכי המותג ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות. הקמפיין צולם בבודפשט עם הדוגמנית מוניק ספרונקחברתו וארוסתו של די.ג'יי טייסטו.


תפוזינה בקמפיין הנוכחי מעבירה את ההשפעה החיובית של המשקה על הנפש – הנובעת גם ממקור המשקה (הפרי) וגם מאישיות המותג (נערת תפוזינה).


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)