מתוך המגמה הקוראת להצגת נשים "אמיתיות" בפרסום ולזנוח את הדמות "הסופר רזה" בחרה חברת Nike לצאת בקמפיין שיכלול הצגת "ישבנים" "ירכיים" וברכיי "טומבויי". כך חושף המגזין אדוורטייזינג אייג'.
הקמפיין של חברת Nike צמח למעשה על ברכיו של קמפיין חברת Dove שהציג גם הוא דוגמניות "מלאות". המגמה של הצגת נשים אמתיות החלה כבר בשנת 2002 כאשר השחקנית ג'ימי י קרטיס הצטלמה לפרסומת "במראה הטבעי" בחזיית ספורט וללא איפור.
"ישנה מגמה חברתית הולכת וגוברת של קבלת הקיים והרגשת נינוחות למראה מימדים מציאותיים", כך ציינה וויליהם ווקרמן סגנית נשיא מגזין "גלאמור", שבין השאר אחראית על שני הקמפיינים "הלא זוהרים". ווקרמן ציינה כי ל-Dove היה קמפיין נפלא ו-Nike הלכה בעקבותיה עם קמפיין מבריק, חכם וחדשני.
אבל לא כולם מסכימים הכיוון אליו פונות Nike ו- Dove . ג'רלד סלאנט העומד בראש המכון לחקר מגמות בנו יורק גורס כי הפרסום חייב לפועל על מנת ליצור גירוי ותשוקה ולא לקשור את הלקוח למציאות הקיימת.