ישראכרט רכשה "ברייק הזהב" בגמר "רוקדים עם כוכבים" ותציג במסגרתו את הקמפיין חדש לכרטיס האשראי MOREבהשקעה כוללת של 700 אלף דולר. הקמפיין החדש יעלה ביום ב' 28.5.07 במסגרת "ברייק הזהב" בגמר "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2. "ברייק הזהב" יהיה רגע לפני ההכרזה על הזוכה בגמר הגדול.
ישראכרט היא נותנת החסות הראשית לגמר הגדול לאחר שהעניקה חסות לתכנית במהלך כל העונה הנוכחית. בנוסף, מעניקה ישראכרט לזוכים את הפרס הגדול – 80 אלף ₪ אותם יתרום הזוג הזוכה למוסד תרבותי לפי בחירתו. את הפרס לזוכים בגמר יעניק חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט.
חיים קרופסקי אמר היום: "דרכה של ישראכרט שזורה שנים ארוכות כחוט השני בתחום התרבות הישראלית. אנו רואים בכך הזדמנות להשקיע בלקוחותינו ולתרום לקהילה. במסגרת פעילויות אלו נוקטת החברה באמצעים רבים על מנת לפתח מוצרים בתחומי התרבות, הנופש, האטרקציות והבידור. הקשר עם "רוקדים עם כוכבים" מאפשר לנו להציע תרבות זמינה ונגישה לכל לקוחותינו ולהגיע לכל בית בישראל."
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R ויימשך כ- 3 שבועות. במרכז הקמפיין סרטון המבוסס על משחק הילדים "סבתא בישלה דייסה" וממשיך את קונספט "הנאה היא…", המלווה את ישראכרט בחודשים האחרונים תחת הסיסמה "ישראכרט – ליהנות מהחיים…". את הסרט ביים דרור שאול ("אדמה משוגעת").
בנוסף כולל הקמפיין גם מודעות בעיתונות היומית, פרסומים ברדיו, באינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות ישראכרט.