ריבוי המגזרים במדינות השונות, והמודעות ההולכת וגדלה לצרכים ולשפה הייחודית להם, הניבה פילוח שיווקי ופרסומי נקודתי במשרדי הפרסום והשיווק ברחבי העולם המערבי. בימים אלו, מתקיימים שלבי הסינון האחרונים לקראת טקס ה- AdVision Awards, טקס פרסי הפרסום הבינלאומי למגזר הרוסי.
היחידה הרוסית של McCann Cultures זכתה להגיע לגמר התחרות בארבע קטגוריות מרכזיות: יקבי ברקן, בקטגורית סרטי אנימציה. פנסוניק (פלזמה של Panasonic ), בקטגוריית מוצרים לבית. הונדה גאז (Honda Jazz), בקטגוריית מכוניות ושירותי ליסינג ולימוזינה. אתר עיר דויד, בקטגוריית תיירות.
בטקס ה- AdVision Awards לשנת 2006, זכתה היחידה הרוסית של McCann Cultures בשני פרסים לסרטו של "YES מהפכה" כקמפיין השנה ובקטגוריית נותני שירותים. בין המתחרים בטקס 2007 משרדי פרסום מארצות- הברית, אירופה וקנדה. טקס AdVision Awards 2007 יערך בניו- יורק ב-16 לנובמבר.
אנה פריצקוב-ברקוביץ', מנכ"ל החטיבה הרוסית ל- McCann Cultures מוסרת: "הקהילה הרוסית בארץ מהווה 16% מכלל האוכלוסייה בארץ ומהווה פלח שוק אטרקטיבי עבור המפרסמים. מצב הכלכלי של המגזר הולך ומשתפר עם השנים, לכן עכשיו הם מהווים כוח קניה עוד יותר חזק. בשנים האחרונות ניתן לזהות גידול בתקציבי הפרסום הפונים למגזר והבנה בצורך פניה ייעודית באמצעי המדיה בשפה הרוסית".
היחידה הרוסית קיימת זה 7 שנים ב- McCann Cultures ובין לקוחותיה: סלקום , YES, מגה, יורוקום , יקבי ברקן , הונדה, וולוו, עבאדי, אסם, נסטלה, לוריאל , קרייזי ליין , יגואר, מועצת הדבש, טמבור, איקאה, קידום ועוד. ביחידה עובדים 15 איש. בנוסף, מספקת היחידה מערך יחסי ציבור וקידום מכירות ללקוחותיה.McCann Cultures יחידת המגזרים של מקאן אריקסון, נוסדה ב- 2001 ומתמחה בפרסום ושיווק למגזר הערבי, הרוסי והחרדי- דתי.