לקראת פתיחת שנת המודל 2007, יוצאת כלמוביל – מרצדס בקמפיין תדמיתי חדש בהיקף כספי של כמיליון שקלים.
הקמפיין החדש, מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי/Y&R, מעמיד את מרצדס בשורה אחת עם יצירות המופת של האומנים הגדולים בהיסטוריה כגון כלי המיתר של סטראדיוואריוס, ביצי הפסחא של פברז'ה, הויטראז'ים של לואיס טיפאני ועוד.
הענקת מלוא הבמה ליצירות יוצאות דופן בייחודיותן, ממשיכה את קמפיין 2005 שהתמקד בחתימותיהן של היוצרים הדגולים בעולם ותואמת את הקו הפרסומי של מרצדס תחת הקונספט Unlike any other, המחבר בין יצירות מופת של כל הזמנים למגוון הערכים ולקונספט הבינלאומי של המותג מרצדס כיצירה אשר הטביעה חותמה בהיסטוריית הרכב העולמית.
אבי צור, מנכ"ל מרצדס ישראל: "השימוש ביצירות שהינן דוגמא ומופת נצחיים בתולדות האנושות, מבליט ומחדד את ערכי המותג של מרצדס, העומדים, כמותן, על מצוינות מופתית ובלתי ניתנת לחיקוי".
בשנת הדגם היוצאת הובילה כלמוביל מרצדס את קטגוריית רכבי היוקרה בישראל, עם מסירות של 911 כלי רכב פרטיים המהווים 31% מנתח שוק רכבי היוקרה.
הקמפיין, יעלה בעיתונות היומית, במגאזינים ובאינטרנט ויימשך כחודשיים.