כל החנויות המקוונות נראות אותו דבר? ככה תגרום ללקוחות לקנות דווקא אצלך

לצורך הדיון נקרא למוצרים בקטגורייה הזאת "מוצר קטלוגי"
האוזניות בתוך קופסא ומוכרות אותן עוד 100 חנויות בישראל
ו-2500 מעבר לים, במקרה הטוב
המחיר?…יש משחק של כמה שקלים לכל צד אבל אין באמת הבדל.
למה בעצם שלקוח יקנה את זה מחנות X ולא מחנות Y?
הרי האוזניות הן אוזניות, יש להן את ה-review שלהן ובטח כמה עשו להן unboxing.
אבל עדיין שאלת מיליון הדולר (לא סתם, באמת זה יכול להיות מיליון דולר)
היא מה יגרום לי לקנות ממקום מסויים ולא ממקום אחר כשמדובר במוצר קטלוגי?
העניין הוא כשאני קונה טבעת מדובר ברכישה רגשית
אבל האין ככה גם ברכישת אוזניות? או אולי אני צריכה להיות מחוברת פחות למוצר ויותר לחנות? שאלה
ואם כן איך אני עושה את זה.
אז מה הן הפעולות שעוברות עלי בקבלת החלטה לרכישה כזאת ולמה.
נכתבו עמודים שלמים על הפסיכולוגיה של הרכישה ולא נתלה על אילנות גבוהים כמו אמזון
אבל לבטח גם חנות קטנה או בינונית צריכה לבצע מספר פעולות על מנת לייצר את דיאלוג הבטוח הזה בין החנות לרוכש ובנוסף לתת את התמריץ שאקנה דווקא מהם.
אז on top of my head, אלו הם הפעולות שצריך לעשות:
1. משלוחים, או חינם או מהירים. תציינו את זה בענק, אנשים שונאים הפתעות.
דוגמא שראיתי באחד האתרים היא, שאני קבעתי מתי אני רוצה לקבל את המשלוח כבר במעמד הרכישה.
2. שירות לקוחות משובח שנותן מענה מהיר.
3. מדיניות החזרה וזיכוי. שיהייה נר לרגלכם.
4. תבליטו את היתרונות שלכם באתר בכל שלבי המכירה.
5. תשקיעו במיתוג, עכשיו, אל תלכו למפיק הסרטים של קוקה קולה
פשוט תשקיעו אחוז מסויים מהתקציב שלכם לספר לגולשים משהו על העסק שלכם: מוצרים חדשים, איפה אתם ממוקמים, מה האני מאמין שלכם. מנסיון, אנשים מתחברים לסיפור.
ולא להסתפק בחודש אחד, כל הזמן כל השנה. וכשירצו לקנות אוזניות, ותעלו בתוצאות חיפוש, שופיניג או כל תוצאה. הם יזכרו אתכם.
6.תשקיעו בקהל קר, הלקוחות החדשים שלכם כנראה נמצאים שם וצריך להכיר להם אתכם (ותחברו אותם למותג באמצעות הסעיף הקודם)
7.במשוואה בין אתר יפה לתיק עבודות של המעצב לבין אפשרות ניווט פשוטה בעיקר במובייל השני מנצח בגדול.
8. תאפשרו רכישות מהירות ותציינו את זה ואל תעיקו עם מיקוד וטלפון נוסף (למי יש?) וכתובת נוספת. וצ'ק בוקסים להצטרף לניוז לטר. סיוט
(נכנסתי לאתר בו הכנסתי את הכתובת קיבלתי את המיקוד באופן אוט', זה ממש שימח אותי)
9.אתרים שמוכרים גם סקייטבורדים וגם טלפונים סלולרים, איך לומר לא משדרים אמינות אלא אם אתם באמת מותג על.
10. תהיו נחמדים. בכלל.
המאמר נכתב ע"י עירית פרנק – מומחית איקומרס,
עוד חומרים שלה תוכלו למצוא באתר – buzzz.co.il

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
yostore1
yael7
lin1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר