"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש ינואר 2007.
שנת 2007 נפתחת בסערת פרסום סלולרית בסדר הבא: כחול, כתום וסגול. המפרסמת הגדולה בקטגוריה הסלולרית, ובכלל, היא פרטנר שמוציאה כשני מליון דולר, ומפרסמת באופן בולט את אורנג' DAY חוזר באמצעות ראובני פרידן ואת מסלול משפחה (אמא ובן) באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
פלאפון הממוקמת בינואר במקום השני בוחרת דווקא להעניק את ההטבות ללקוחותיה בסופי שבוע, תחת הסלוגן "דברים טובים קורים בסופשבוע" באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי ואילו סלקום שהודיעה (ונכון לעכשיו גם מבצעת) על קיצוץ בתקציב הפרסום שלה מסתפקת במקום השלישי בקטגוריה עם פרסום לסלקום k610i "ערכת מוסיקה טוטאלית" באמצעות גיתם BBDO.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "הקטגוריה הסלולרית אשר התמקדה בתחילת דרכה הפרסומית בחינוך שוק מאסיבי שמטרתו הייתה להשפיע על האזרחים לשוחח מהמכשיר הנייד וכמה שיותר, מיצתה אפיק זה ומעבירה את הפוקוס הפרסומי לחינוך שוק של צריכת מוסיקה ותכנים נוספים של הדור השלישי מהמכשיר הסלולרי".
רשתות שיווק-סופרפארם עושה קאמבק
תת ענף רשתות שיווק ממוקם החודש במקום השני עם הוצאה כספית של כ- 4.8 מליון דולר. סופרפארם היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם השקעה בפרסום של כ- 1.2 מליון$ שהיא כרבע מכלל ההשקעה בפרסום בקטגוריה. סופרפארם מפרסמת באמצעות באומן בר ריבנאי שלל מבצעים תחת הכותרת happy sale המקיפים מאות מוצרים.
ראוי לציון גם תת ענף משרדים ממשלתיים, הממוקם החודש במקום השישי עם הוצאה לפרסום של כ- 2 מליון דולר. המפרסם המוביל בקטגוריה הוא משרד התחבורה שיצא עם קמפיינים רבים באמצעות לפ"ם תחת סלוגנים מעוררי מחשבה: "אל תשאירו מאחוריכם יתומים…אלכוהול ונהיגה רצח בכוונה תחילה" ועוד.
המפרסמים: שטראוס עלית חוזרת להוביל
קבוצת שטראוס עלית שהנמיכה את הלהבה הפרסומית באופן ניכר לקראת סוף 2006, פותחת את 2007 עם השקעה נאה בפרסום הממקמת אותה במקום השלישי. שלושת המותגים הבולטים של הקבוצה בפרסום החודש הם אקטימל, שוקולד פרה וקפה טורקי. משרד הפרסום הוא שלמור אבנון עמיחי.
יוניליוור שהורידה עד מאד את הנפח הפרסומי ב- 2006, פותחת את 2007 עם התמקמות במקום העשירי ופרסום בולט לדגני הבוקר של תלמה באמצעות באומן בר ריבנאי, שמפו פינוק באמצעות מקאן אריקסון, קליק של ורד הגליל ועוד.
משרדי פרסום- אדלר חומסקי בראש
אדלר חומסקי וורשבסקי מוביל החודש את טבלת משרדי הפרסום בפער נאה, עם פרסום בולט לפלאפון, לוטו, רכבת ישראל, הום סנטר, פסגות אופק ועוד. עוד נציין את GPS המצליח להתמקם במקום ה- 18 בטבלת 20 הגדולים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 780 אלף דולר בעיקר בזכות פרסום לארגון המורים העל יסודיים "חינוך זול עולה לנו ביוקר", ניו קופל SIXT ועוד.
המפרסמים המובילים ינואר 07
מפרסם מחיר
1 פרטנר – אורנג' $2,063,464
2 פלאפון $1,618,559
3 קבוצת שטראוס עלית $1,528,926
4 מפעל הפיס $1,525,150
5 אסם $1,329,030
6 סופר-פארם $1,326,659
7 רשת שופרסל $1,319,109
8 סלקום $1,183,163
9 בנק דיסקונט $1,167,083
10 יוניליוור ישראל $1,124,515
המותגים המובילים ינואר 07
מותג מחיר
1 פרטנר – אורנג' $2,039,696
2 פלאפון $1,582,723
3 סופר-פארם $1,219,653
4 סלקום $1,167,558
5 בנק דיסקונט $1,154,334
6 מפעל הפיס – לוטו $868,890
7 משרד התחבורה $705,714
8 טוטו $680,176
9 מגה – רשת מזון $634,030
10 רכבת ישראל $568,186
הקמפיינים המובילים ינואר 07
קמפיין מחיר
1 פרטנר – אורנג' – orange day חוזר בכל יום רביעי (אופנוע אדום) $492,691
2 סלקום – K610i – סלקום ווליום – ערכת מוסיקה טוטאלית – לא כמו כולם $465,327
3 פלאפון – דברים טובים קורים בסוף השבוע – סוף שבוע שלם בלי לשלם $455,108
4 בנק דיסקונט – משנים חוקים בבנקאות ופותחים סניפים עד 8 בערב (חוף ים) $427,752
5 פלאפון – מגוון מכשירים נחשקים בדור ה-3 במבצע -נראה אתכם עומדים בפיתוי $380,229
6 מפעל הפיס – תוכנית המנויים- 100 000 בכל שנה(יומולדת-לאקי הכלב) $359,082
7 בזק – מבצע ענק למצטרפים גולשים במהירות 5MB ומקבלים מסך סמסונג 100 ש"ח $355,735
8 מחסני חשמל – שלם וקח $303,889
9 פינוק – שמפו – הריח מעורר בך את הזיכרונות הכי ישראליים שיש (יפני) $301,509
10 ארגון המורים העל יסודיים – חינוך זול עולה לנו ביוקר. (חיים הכט) $286,391
משרדי הפרסום המובילים ינואר 07
משרד פרסום מחיר
1 אדלר חומסקי & ורשבסקי $6,852,034
2 MCCANN ERICKSON $5,651,716
3 שלמור אבנון עמיחי/Y&R $5,494,605
4 גיתם BBDO $5,385,365
5 באומן בר-ריבנאי $5,372,551
6 יהושע TBWA $3,920,341
7 ראובני פרידן IPG $3,114,708
8 גליקמן נטלר סמסונוב $2,444,748
9 לפם $1,856,829
10 JWT ISRAEL $1,564,972