כתר פלסטיק זכתה בפרס העיצוב היוקרתי“Red dot” בפעם השנייה ברציפות

כתר פלסטיק זכתה בפרס ה- Red dot הבינלאומי לשנת 2011 על עיצוב מריצה רב שימושית ה- RealBarrow. ה-Red dot, תחרות העיצוב מהחשובות בעולם, מושכת מדי שנה מעצבים ותעשיינים מובילים. השנה השתתפו למעלה מ- 4,400 מוצרים מ- 60 מדינות. כתר זכתה בפרס היוקרתי זו השנה השנייה ברציפות.



ה- RealBarrow הינה מריצה פונקציונאלית, שעוצבה לשימוש בכמה אופנים. מעבר לשימוש הרגיל בה כמריצה, ניתן להשתמש בה גם כעגלת נשיאה להרמת סחורות וקופסאות. למריצה גימור מתכת מיוחד המאפשר להשתמש בה גם כאת, ולגרוף עלים ופסולת מהגינה על ידי העמדתה. המריצה פותחה בשיתוף פעולה עם מעצבי d-vision, חממת העיצוב של כתר פלסטיק.



צוות שופטים בינלאומי נימק את בחירתו במריצה בשל היותה מוצר בעל חדשנות עיצובית, המביא פתרונות פונקציונאלים משופרים למוצר קיים, וזאת לצד פוטנציאל גדול להצליח בשוק. בשנה שעברה קיבלה כתר פלסטיק את הפרס על הקומפוסטר, שזכה על היותו מוצר, המשלב בין הנדסת אנוש, עיצוב מתקדם ושמירה על איכות הסביבה.



תחרות ה-Red dot, מתקיימת כבר למעלה מחמישים שנה בגרמניה ונחשבת לתחרות הגדולה והיוקרתית בעולם בתחום העיצוב. התחרות מושכת אליה מדי שנה אלפי מעצבים ותעשיינים מובילים, המגישים את עבודותיהם על פי שלוש קטגוריות עיקריות: עיצוב מוצר, עיצוב תקשורתי/ גרפי ועיצוב קונספט. בשנת 2010 בלבד הוגשו כ- 14,000 מועמדויות מ- 68 מדינות. לפרטים נוספים: www.red-dot.de

אולי יעניין אותך

 רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר