המעבר מחברת הפרסום "באומן בר ריבנאי" אל יהושוע TBWA נעשה בהמשך לשינויים רבים שחלו בחברה בתחום השיווק לאחר כניסתו של המנכ"ל החדש עופר נוינר.
תקציב הפרסום הוא כ-3.5 מיליון ₪ בשנה.
המעבר נעשה לאחר שתקציב הפרסום של טריומף אינטרנשיונל נמצא אצל באומן כ-30 שנה ובטריומף הרגישו צורך בשינוי ובהתחדשות.
יהושוע TBWA הינו משרד יצרתי ובעל ניסיון רב בתחום האופנה והמעבר אליו הינו צעד נכון לחברה.
חברת טריומף אינטרנשיונל מודה ומעריכה את "באומן– בר – ריבנאי" על השירות שהמשרד נתן לה במשך שנים רבות.